Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Lightning Stadium Sport
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna -> Off-Road
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
x




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:15, 15 Lut 2009    Temat postu: Lightning Stadium Sport

Witam, od niedawna mam LSS, i zarówno niedawna zacząłem przygodę z modelami nitro.

Na razie radzę sobie samodzielnie ale pojawiło się kilka pytań na które nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi.
- czy dyferencjały należy zalać olejem do pełna tak aby zębatki w nim dosłownie pływały, i co z wyciekami oleju z dyferencjałów, czy są sposoby uszczelnienia czy też nie przejmować się tym

- jeszcze odnośnie olejów, jeśli się nie mylę im gęstszy tym bardziej blokuje dyferencjał,
w przypadku dyferencjału środkowego daje to stałe 4X4, a jakie są różnice gdy zaleję dyferencjał przedni lub tylny olejem rzadkim a gęstym.


Jeszcze ostatnie pytanie do posiadaczy LSS, zauważyłem że, przy mocnym skręcie kół felgi przecierają końcówki drążków sterowania czy ktoś może ma sposób na rozwiązanie tego problemu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał Wozniak
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 20:56, 15 Lut 2009    Temat postu:

Trzeba zalać do pełna i powino się je wymieniać co 5l nitro a jeśli masz wycieki to niemożna ich lekceważyć bo olej ucieknie i będą zebatki na sucho chodziły a co się z tym wiąże nie muszę ci pisać.A olej powinien być zalany wszędzie ten sam.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiktor Sułek
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:30, 16 Lut 2009    Temat postu:

-Tak, zębatki mają mieć mokro tam, ale bez przesady znowu Smile

-Wycieki jak masz podczas jazdy to sprawdź uszczelki, a jak wycieka przy składaniu dyfra to ok, wytrzyj i już Smile

-To pytanie z gęstościami olejów trochę długo by pisać o nim, ściągnij HUDY Off-Road Setup Book, tam jest wsio opisane. Generalnie gęstszy środek więcej stałego 4WD, rzadszy - dyfer daje moc na koła mniej przyczepne, w tym wypadku w 4WD jak masz za rzadko to będzie miieliło przednimi kołami. Gęstszy tył no wiadomo, większe ryzyko bączka, poślizgu itp., rzadszy odwrotnie. Z przodem nie wiem jak to dokładnie jest, poczytaj w HUDY'm. Nie wolno przesadzać również z gęstościami Wink Standard jest 15/10/5k patrząc od przedniego dyfra. Ja mam 30/40/10 i jest ciut za gęsto Wink

-Drążki podetnij trochę Smile


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
x




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:24, 20 Lut 2009    Temat postu:

Dziś poszalałem trochę swoim Lightningiem po śniegu i lodzie,
super sprawa by wyczuć zachowanie auta w zakrętach auta na śliskiej nawierzchni.

Teraz wszystko do przeglądu i konserwacji Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

Miałem dość mocną czołówkę i zastanawiam się czy podwozie powinno być z przodu wygięte do góry, nie przyglądałem się modelowi jak był nowy i myślę że tak już było od nowości, jak ktoś ma Lightninga proszę o informację czy podwozie jest fabrycznie wygięte.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez x dnia Sob 20:32, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiktor Sułek
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 10:25, 21 Lut 2009    Temat postu:

W każdym tak jest Wink U mnie też.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
x




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:09, 21 Lut 2009    Temat postu: Amortyzator

Zauważyłem że "poci" mi się amortyzator,
i tu pytanie do doświadczonych nitro-maniaków Very Happy
co zrobić, rozebrać na części pierwsze, dokładnie wyczyścić i zalać nowym olejem,
czy też będzie konieczna wymiana uszczelek itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil Radecki
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 21:03, 21 Lut 2009    Temat postu:

Po prostu, ściągasz sprężynę i wykręcasz, osobiście jeśli nic się z nimi nie dzieje nie rozbierał bym ich, jeśli nie cmokają i trzymają.

Uszczelek raczej nie ma potrzeby wymieniania jeśli są całe.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
x




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:31, 21 Lut 2009    Temat postu:

raczej trzymają, zaglądałem i oleju mam pełno ale w jednym amortyzatorze
jak wcisnę i wysunę tłok to pokryty jest bardzo drobnymi kroplami oleju, pozostałe amortyzatory są ok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez x dnia Sob 21:35, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil Radecki
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 22:06, 21 Lut 2009    Temat postu:

To raczej nie powinno przeszkadzać.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
x




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:41, 22 Lut 2009    Temat postu:

Znajomy poradził mi że wystarczy wymienić olej.

[link widoczny dla zalogowanych]

Jaką gęstość zastosować aby amortyzatory były najbardziej uniwersalne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez x dnia Nie 11:09, 22 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil Radecki
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 11:00, 22 Lut 2009    Temat postu:

A jaki masz teraz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
x




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:15, 22 Lut 2009    Temat postu:

Szczeże się przyznam że nie mam pojęcia jaki mam olej w amortyzatorach,
od nowości jeszcze go nie wymieniałem,
po kolorze i konsystencji podejrzewam że producent wykorzystał olej ze smarzenia frytek Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez x dnia Nie 11:26, 22 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil Radecki
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 12:02, 22 Lut 2009    Temat postu:

Skoro oryginalny to nie powinien być najgorszy aczkolwiek nie najlepsze także. Możesz wymienić, powinien pracować lepiej.

Gęstość musisz dostosować do twojego stylu jazdy.

to powinno ci pomóc.

[link widoczny dla zalogowanych]

Skoro już rozkręcałeś amorka no to raczej ci już sie nie przyda ale, jak byś chciał go rozłożyć na części pierwsze to masz ;]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Kamil Radecki dnia Nie 15:53, 22 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiktor Sułek
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:37, 22 Lut 2009    Temat postu:

45WT będzie OK Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
x




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:42, 23 Lut 2009    Temat postu:

A co do olei do dyferencjałów,
znacie jakiś dobrze wyposażony sklep internetowy
gdzie kupię interesujące mnie gęstości,

do tej pory szukam i jak na razie musiałbym dokonać zakupu w co najmniej dwóch sklepach a chcę uniknąć wielokrotnej opłaty za przesyłkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna -> Off-Road Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin