Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulator piszczy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radek Chłopecki
Poziom 1
Poziom 1



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:18, 03 Wrz 2009    Temat postu: Regulator piszczy

Regulator piszczy po dodaniu gazu - obojetnie czy malo czy duzo . Samochod sie porusza , ale mimo to piszczy i zaswieca sa na nim dodatkowo dioda. co jest grane ? Regulator ustawilem tak jak powinnobyc , zachowywal sie podczas ustawiania prawidlowo. Dalej to samo

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radek Chłopecki dnia Czw 23:37, 03 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał B.
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z biłgoraja

PostWysłany: Pią 6:18, 04 Wrz 2009    Temat postu:

jaki masz regulator i aparaturę.

Nie piszczy regulator tylko silnik.

Próbuj trymerami gaz pociągać jeśli będzie piszczał kiedy gaz będzie na maxa to znaczy że tak ma być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radek Chłopecki
Poziom 1
Poziom 1



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:03, 04 Wrz 2009    Temat postu:

regulator to : lm406fb
ok , silnik piszczy , a dioda sie pali - czyli mowisz ze to jest ok ? Ale to piszczy nawet jesli dotkne delikatnie gazu , na tyle ze jeszcze silnik sie nie rusza. Trymerami probowalem na wszelkie sposoby krecic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał B.
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z biłgoraja

PostWysłany: Pią 12:36, 04 Wrz 2009    Temat postu:

jeżeli brałeś go używanego to możesz jeszcze silnik sprawdzi, bo w bonzerze jest tak że regiel się świeci silnik piszczy gdyż po prostu są tam duże koła a silnik na niskim prądzie nie ma siły obracać nimi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radek Chłopecki
Poziom 1
Poziom 1



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:41, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Michał B. napisał:
jeżeli brałeś go używanego to możesz jeszcze silnik sprawdzi, bo w bonzerze jest tak że regiel się świeci silnik piszczy gdyż po prostu są tam duże koła a silnik na niskim prądzie nie ma siły obracać nimi.


Zgadza się , podładowałem baterię i jak idzie na pełnym ciągu to przestaje piszczeć. Czy jak piszczy to coś złego się wtedy dzieje z silnikiem , moge go wtedy spalić jak rozumiem Wink

To nie koła są za duże tylko przełożenie za szybkie Wink Do tego auta imho powinno być wolniejsze , to przecież offroader - praca zawieszenia jest na tyle fajna , że można się nieźle bawić pokonywując przeszkody terenowe Wink Ale jest do tego za szybki i silnik an niskich obrotach nie ma siły aby auto poprowadzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał B.
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z biłgoraja

PostWysłany: Pią 14:20, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Silnik ma piszczeć do osiągnięcia full. Nie spalisz silnika, prędzej regulator. to piszczenie to wysyłane przez regulator impulsy, im szybciej komutator w silniku się obraca tym mniej impulsów potrzebuje do regulacji prędkości a na full już wo gule nie ma impulsu.
A co do przełożenia to podwozie typu tl-01 tl-01B HBX Bonzer. Ma tę wadę że nie można dobrać odpowiedniego przełożenia ja bonzerem jeżdżę na silniku Grauper 600
zębatce atakującej 19 i czarnych odbierających. To największe przełożenie jakie może być w podwoziu tl itp. Gdzieś kiedyś słyszałem o przelotce dzięki której jest więcej przełożeń ale szukałem i nie znalazłem. Jak bo kto znalazł możecie podać link.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał Wozniak
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 15:48, 04 Wrz 2009    Temat postu:

W bonzeże to normalna sprawa piszczenie!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radek Chłopecki
Poziom 1
Poziom 1



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:35, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Michał B. napisał:
Silnik ma piszczeć do osiągnięcia full. Nie spalisz silnika, prędzej regulator. to piszczenie to wysyłane przez regulator impulsy, im szybciej komutator w silniku się obraca tym mniej impulsów potrzebuje do regulacji prędkości a na full już wo gule nie ma impulsu.
A co do przełożenia to podwozie typu tl-01 tl-01B HBX Bonzer. Ma tę wadę że nie można dobrać odpowiedniego przełożenia ja bonzerem jeżdżę na silniku Grauper 600
zębatce atakującej 19 i czarnych odbierających. To największe przełożenie jakie może być w podwoziu tl itp. Gdzieś kiedyś słyszałem o przelotce dzięki której jest więcej przełożeń ale szukałem i nie znalazłem. Jak bo kto znalazł możecie podać link.


19 to z tego co widze najszybsze przelozenie , a jakie bylo fabryczne ?? No a w dyfrach nie ma mozlwiosci zmiany przelozen ? Widze ze u wszystkich jest tendencja do zmiany przelozen na szybsze , wiec raczej marne moje szanse aby bonzera zwolnic Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał B.
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z biłgoraja

PostWysłany: Pią 19:27, 04 Wrz 2009    Temat postu:

są szanse pogadam jeszcze z jednym kolesiem on do bonzera jakoś wcisnął zębatkę 14.

[link widoczny dla zalogowanych] tu masz link kombinuj.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michał B. dnia Pią 19:38, 04 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin