Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

2xLightning Stadium 2PRO, starter, silnik SH 28P8, wydech RB

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna -> Sprzedam
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wiktor Sułek
Poziom 6
Poziom 6



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 10:46, 03 Cze 2010    Temat postu: 2xLightning Stadium 2PRO, starter, silnik SH 28P8, wydech RB

Na sprzedaż:

1. Lightning Stadium 2 PRO - przygotowany pod zawody, podwozie - 800zł.

Do tej pory był on moim oczkiem w głowie, więc został doskonale przygotowany do startów w Eliminacjach Mistrzostw Polski i został odpowiednio przerobiony abym mógł nim nawiązać walkę z nowocześniejszą konkurencją. Zmienione zostały:
- standardowe amortyzatory zmieniłem na 16mm Big Bore znane z modeli D8 i D8T – następców serii Lightning. Dzięki tej modyfikacji model o wiele lepiej wybiera nierówności i zachowuje się w zakrętach.
- standardowe c-huby o kącie 17* zostały wymienione na c-huby od Lightninga buggy (mają kąt 22*) dzięki czemu model bardziej ‘kładzie koło’ w zakręcie i lepiej skręca.
- standardowe wieże CNC oraz przedni Upper-plate zostały wymienione na części węglowe, dzięki czemu zaoszczędziłem kilka cennych gramów. Ponadto nowe wieże mają wiele więcej możliwości montowania amortyzatorów oraz camber linków, co zapewnia możliwość dostrojenia zawieszenia na każde warunki.
- boki oraz wnętrze modelu chronią osłonki boczne zaadoptowane z modelu Team Losi 8ight-T. Dzięki tej modyfikacji model lepiej zachowuje się w powietrzu, do wnętrza dostaje się mniej brudu (szczególnie kamieni potrafiących narobić szkód lub kłopotów na torze) oraz chronione są ważne części modelu – tłumik, radio box i pchełka.
- zamontowałem mocowanie pchełki, dzięki czemu siedzi ona najniżej jak to możliwe.
- dopracowany set-up, dzięki któremu model prowadzi się bardzo dobrze.
- tuningowe, lżejsze nakrętki samokontrujące SH – jeszcze niższa waga.
- tuningowe, aluminiowe mocowanie centralnego dyferencjału firmy EDIT zapewnia sztywność konstrukcji podczas przyspieszania oraz skoków.
- przedni zderzak od modelu D8T – jeszcze niższa waga i lepszy, nowocześniejszy wygląd.
- tuningowe hamulce – koszt ponad 150zł, ale dzięki nim model bardziej efektywniej hamuje.
W skład kompletu wchodzą również części zamienne (zaznaczam, że części są używane, zdarzają się nadszarpnięte lub zerwane gwinty). Wahacze, mocowania wahaczy, obudowa dyferencjału, c-huby, zwrotnice (wymagają przegwintowania), tylne huby, sprężyny do amortyzatorów Big Bore o różnych twardościach, zapasowy bak, zapasowa płytka serw, końcówki camber linków, stabilizator, sprężyna servo savera, plastikowe mocowanie centralnego dyfra, kompletny zderzak, półośki, wałek napędowy, zapasowe, tuningowe koło zamachowe SH, zębatka odbiorcza dyferencjału, 2 karoserie oraz oczywiście kpl. śrubek i mocowań potrzebnych do zamocowania serw.
Teraz trochę o stanie technicznym podwozia – przeniesienie napędu oceniam na stan bdb. Półośki nie mają dużych luzów, stan satelitek w dyferencjałach bardzo dobry, kubki również nie powybijane. Model po przeglądzie generalnym zaraz po EMP w Nowym Targu, po czym przejechał I Eliminację Mistrzostw Wróblika, został przejrzany i wstępnie wyczyszczony. Dyferencjały zalane olejami 7-10-5, amortyzatory 55/50. Kąty są równo poustawiane. Po Nowym Targu wahacze wymieniłem na zupełnie nowe, podobnie jak c-huby. Łożyska w stanie BDB, model toczy się bez oporów. Co do luzów – nie ma co ukrywać – ma, podobnie jak większość używanych modeli. Mocowanie silnika pochodzi z modelu Sport, jednak nie odbiega ono w żaden sposób jakościowo od tego z wersji PRO. Servo Saver przed Nowym Targiem wymieniony na nowy.
Niezwykłą zaletą modelu jest łatwy dostęp do części oraz ich niska cena, co w zestawieniu z wysoką bezawaryjnością podwozia daje niskie koszty eksploatacji.
Sprzedaży podlega samo podwozie – nie zawiera elektroniki, silnika ani wydechu. Nie wymaga wkładu finansowego. Możliwa sprzedaż w konfiguracji z silnikiem SH .28 P8 oraz wydechem RB.
Zdjęcia: [link widoczny dla zalogowanych]

2. Lightning Stadium 2 PRO - złożony, samo podwozie - 500zł

Nie jest to 100% wersja PRO. Model jest w bdb stanie technicznym, przed sprzedażą został złożony od nowa oraz wyczyszczony. Podwozie ma założone tuningowe, aluminiowe mocowanie centralnego dyferencjału firmy EDIT. Tak jak wcześniej pisałem, nie jest to wersja w 100% PRO, jednak o wiele bliżej jej do PRO niż do Sporta, więc wymienię elementy pochodzące ze słabszej wersji:
- przednie zwrotnice – założone są zupełnie nowe, nigdy nie jeżdżone.
- tylne usztywnienie, tzw. Brace – założone aluminiowe z plastikowymi mocowaniami do płyty podłogowej.
Reszta elementów – płyta podłogowa, tylne huby, węglowa płyta mocowania serw, węglowa płytka nad centralnym dyfrem, wszystkie wałki CVD (rozbieralne), amortyzatory, mocowanie silnika (niestety w jednej części urwany łeb śruby), mocowania wahaczy, dyfry itp. jest od wersji PRO.
Jedynym mankamentem jest mocowanie spoilera, które będzie można w przyszłości wymienić na nowe.
Do modelu dodaję części zapasowe (zaznaczam, że części są używane, zdarzają się nadszarpnięte lub zerwane gwinty): bak, standardowy wydech, podkładki amortyzatorów do ustawiania prześwitu, c-hub, części zderzaka, mocowania wahaczy, 2 karoserie oraz zapasowa płyta podłogowa od modelu Sport.
Model miał niedawno zmieniane łożyska (toczy się znakomicie) oraz zalewane dyferencjały razem z amortyzatorami. Wymaga tylko równego ustawienia kątów ponieważ aktualnie nie mam kół, na których mógłbym to zrobić.
Niezwykłą zaletą modelu jest łatwy dostęp do części oraz ich niska cena, co w zestawieniu z wysoką bezawaryjnością podwozia daje niskie koszty eksploatacji. Podwozie nie wymaga wkładu finansowego. Sprzedaży podlega samo podwozie – nie zawiera elektroniki ani silnika. Możliwa sprzedaż w konfiguracji z silnikiem SH .28 P8 oraz wydechem RB.
Zdjęcia: [link widoczny dla zalogowanych]

3. Wydech RB 2045 anodyzowany - 120zł

Niestety wskutek zbyt mocnego zabrudzenia i porysowania, tłumik z kolankiem zostały oddane do anodyzacji, przez co niewidoczne są żadne napisy. Jednak porównując kształt wydechu oraz kolanka możemy być pewni, że jest to system RB. Ze względu na kwadratowe kolanko, wydech poprawia pracę w całym zakresie obrotów z naciskiem na dolny i środkowy sektor. Doskonały wybór dla posiadaczy silników RB chcących założenia najlepszego wydechu dla ich motorów, oraz dla posiadaczy innych marek chcących poprawy dolnych oraz średnich obrotów swojego silnika. Komplet w dalszym ciągu dodawany jest w zestawie z najnowszymi silnikami firmy RB.
Zdjęcia: [link widoczny dla zalogowanych] ... 3191120610

4. Starter box OFNA True -Start - 200zł

Jest to bardzo silny starter dający sobie radę z wieloma silnikami. Wyposażony w akumulator 7Ah. Koło gumowe w stanie db-. Starter doskonale sprawdza się w odpalaniu silników w modelach off-road buggy i truggy w skali 1:8, oraz po odpowiednim przestawieniu koła gumowego, modeli on-road. W zestawie z sieciową ładowarką do akumulatorów żelowych.
Zdjęcia: [link widoczny dla zalogowanych]

5. Silnik SH .28 P8 po 20L - 200zł

Jest to najlepszy wybór do napędzania Monster Trucka lub Tragusa pod względem cena/jakość/koszt eksploatacji. Sprzedawany egzemplarz ma przejechane ok. 20L paliwa Merlin Expert 25% z dodatkiem zmniejszającym zużycie dolewanym indywidualnie przeze mnie (kupującemu zdradzę jaki to dodatek ), wciąż jednak zachowuję dobrą kompresję i nie gaśnie. Silniki SH charakteryzują się dużą żywotnością, niezawodnością oraz stabilnością pracy – mam absolutne zaufanie do tej marki, ścigam się takim silnikiem na zawodach – nie miałem nigdy z nim problemów. Silnik nigdy nie był zagrzany, cały czas użytkowany w odpowiedniej dla niego temperaturze 125-130*. Został prawidłowo dotarty długą metodą, tak więc, przy odpowiedniej eksploatacji, powinien zrobić duży przebieg. Po 15L zostały wymienione łożyska oraz korbowód.
Silnik sprzedaję wraz ze świecą SH 6 (obok O.S. No.8 najlepsza świeca do tego silnika) oraz kompletnym sprzęgłem. Założone koło zamachowe jest nawiercane i wentylowane, co pozwoliło uzyskać jeszcze niższą wagę i szybszą pracę sprzęgła. Praktycznie nowe, teflonowe klocki (firmy SH dedykowane do tych właśnie silników) osadzone na sprężynach 1.0mm zapewniają super łagodną pracę sprzęgła. Wszystko zakończone zębatką atakującą. Na łożyskach został ustawiony odpowiedni luz, dzięki czemu sprzęgło powinno zostać bezobsługowe przez kolejne kilka litrów. Silnik może wymagać drobnej regulacji. Jest to wersja odpalana poprzez starter box.
Możliwa sprzedaż w konfiguracji z wydechem RB. Cena zestawu - 300zł
Zdjęcia: [link widoczny dla zalogowanych]

6. Górne wahacze z mocowaniami do Lightninga buggy - 15zł.

Nowe
Zdjęcia: [link widoczny dla zalogowanych] ... 1039186914


Kontakt PM, [link widoczny dla zalogowanych], gg - 7615588.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modelom RC Strona Główna -> Sprzedam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin